ETİ, Türkiye’nin Dört Bir Yanından Mutluluğun Tarifini Almaya Devam Ediyor!
Ocak 2014
Ürünleriyle tüketicilerinin hayatına keyif ve mutluluk katan ETİ, “Mutluluk denince akla, hemen onun adı gelir” jingle’ı ile harikalar yaratıyor.
Sokak röportajları ve sosyal medya üzerinden ‘Mutluluk denince akla’ ne gelir? sorusunu soran ETİ, aldığı yaratıcı yanıtlarla hazırladığı reklam filmi ile yine dikkatleri üzerine çekiyor. 7’den 70’e herkese sorulan ve bu soğuk kış günlerinde ekranları ısıtacak birbirinden güzel mutluluk tanımlamaları alınan yeni reklam filmi, ETİ’nin efsanevi müziğini dinleyicilere bir kez daha hatırlatıyor.
ETİ, mutluluğun anlamını sosyal medya üzerinden ifade etmek isteyenler içinse #mutlulukdeninceakla hashtag’ini oluşturdu. Birbirinden güzel binlerce tweet’in atıldığı hashtag, Türkiye’nin dört bir yanından gelen mutluluk tarifleri ile dolu.
Özgür Baltaoğlu’nun yönettiği filmin prodüksiyonunu PTT yaparken, yaratıcı ajansı ise Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi.
KÜNYE
Reklam Ajansı |
Güzel Sanatlar / Saatchi & Saatchi |
Reklamveren |
ETİ |
Reklamveren Yetkilisi |
Merve Erdebil, Ebru Özgökalp, Emrah Uslu |
Ürün |
ETİ Kurumsal |
Creative Director |
Hakan Seyrek |
Head Of Art |
Latif Çetinkaya |
Yaratıcı Ekip |
Mustafa Oral, Nergiz Herdem, Utku Utgan, Didem Azizoğlu, Turgut Direnoğlu, Gökhan Akgündüz, Burcu Çeliksap, Onur Tümtaş |
Müşteri İlişkileri |
Özge Öncül, Buket Arca, Çisil Akoğul |
Stratejik Planlama |
Viktor Kuzu, Arda Kuş, Berra Katlav |
Medya Planlama/Satınalma |
Mg-Initiative |
Ajans Yapımcısı |
Neslihan Ateş |
Yapımevi - Yönetmen |
Ptt – Özgür Baltaoğlu |
Yüksek çözünürlüklü ETİ logosunu indirmek için buraya tıklayın.